Sunday, June 10, 2012

Jom main teka teki...!

Seperti yg dijanjikan, hari ni I nk buat giveaway contest, khas utk WWFE followers.  Senang je, cuma perlu teka gambar apa kt bwh ni...sape dpt teka dgn betul dpt hadiah ok....I bagi masa utk teka sehingga next N3 ye!


14 comments:

  1. takkan kuih sbb ada kelabu tu...

    playdoh kot..

    ReplyDelete
  2. anjing laut yg dibuat dr plastersin(ejaan betul ke ni)

    psst..ingat salah masuk tadi...wallpaper dah tukar ye...cantik :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. k kasihredha: hihi...anjing laut ye....

      dh tukar wallpaper akak...rasanya dh lama x tukar. biar berwajah baru!

      Delete
  3. atau paperweight buat dari paper mache..

    bior i nak jawab banyak2.. heheh..

    ReplyDelete
  4. haiippp.. tak paham soklan i ni..

    apa tu ekk..

    betol mcm kak kasih kata... macam anjing laut kot.. salah le i...

    dah le 3x jawab je... mata kabur tak tau nek tengok betol2... hehehee...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulan: hahaha...xpe, nnti kita tanya tuan punya benda ni...

      Delete
  5. Salam Yong,

    apa ni Yong Mulan teka banyak kali, tak aci!

    Err...macam biskut tak menjadi.

    Err playdoh dlm bentuk anjing Rottweiler tengah meneran nak beranak sulung!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam kak,

      jawapan akak paling kelakar!

      Delete
  6. k ruby, baby dinosour kot tu..
    x pun taik dinasour..
    haha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. One-E: ooo...taik dinasour ke tu...

      Delete
  7. thanks for sudi jd my silent reader..
    tak tau mende ape tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. k Yan: welcome...I mmg suka baca blog jln2 & mkn2 ni...manalah tahu satu hari nnti nk jln ke, dh tahu dh sikit2 pasal tempat nk pergi kan...

      akak teka je apa2...hehe..

      Delete
  8. adoyai... tak tercapai akal ku. Susahnya! Tanah liat kelabu + tanah liat kuning, uli-uli jadi ikan cacat kot..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sudipVSsenduk: haah kan...nampak mcm ikan cacat pulak!

      Delete