Tuesday, March 13, 2012

Usrah

Hari ni ada usrah di rmh salah sorang kawan2 kelas pengajian.  Ustaz akan dtg ke situ utk kelas tafsir.  Lepas tu ada mkn2...oh ya, tuan rumah ni biasa bisnes jual makanan.  Mee pun dia buat sendiri.  Menu tadi ada nasi minyak, mee bandung, kuih muih...kek, puding semua ada...Alhamdulillah...sedap!

usrah

smlm lunch dgn nasi kerabu yg berharga QR20.00 (RM16.66), home delivery

hari ni mkn nasi dgn tandoori chicken je la!

10 comments:

  1. waaahhh... kalo ada usrah dll ni, mesti byk makanan kan.. hehee...

    ReplyDelete
  2. waktu student dulu...kalau usrah tak de acara mkn2.
    Tapi bila dah mak2 ni...setiap kali ada usrah misti ada makanan :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu k kasihredha, zmn student dulu mana ada pitis sgt kan...skrg ni bolehlah buat usrah sambil makan2 utk mengeratkan silaturahim

      Delete
  3. Kat sini pun mcm tu jugak, kalau ada acara usrah or khatam quran or baca yassin, mesti ada makan2 lepas tu. Sampai sarat 2-3 meja penuh dgn food, best, hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. seronok kan k LG ada acara mcm ni...

      Delete
  4. Alhamdulillah, selain dpt ilmu.
    perut pun dpt habuannya, kenyang sudaaa..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah....puashati jamu selera..

      Delete
  5. Salam Yong,

    Ha ha kalau pasal makan, cepat jer Mulan respon! Alaa misslah menu mee Msia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam kak,

      haha...Mulan dh p holiday dh kot...akak dh mula miss menu mee M'sia ye...

      Delete