Saturday, February 9, 2013

Red Lobster

We all berpeluang menjamu selera kt Red Lobster lah!  Thanks to my other half sbb belanja before he fly to somewhere tomorrow.  Have a safe journey, take care & enjoy your trip!




don't worry, the price you see is the price you pay!  no extra charges such as gov. tax & service charge walaupun service dia I boleh bagi A





live lobsters







clam chowder



lobster pizza

mac & cheese

ultimate feast







sedap!  EMB kata nnti x muat seluar I sbb I tuang sampai habis melted butter tu...penuh dgn lemak!


4 comments:

  1. Salam PD
    lobster yang diorang nie masak rsnya different kan ngan malaysian style betul tak? how about pizza? timur tengah style better ataupun western? tp i'm sure u like thier foods right? heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam ummuaidan, mmg rasanya different, but sedap dgn rasanya yg tersendiri. I like both Malaysian stye & western stye. pizza pulak I lebih suka yg western punya....makanan timur tgh yg I paling suka kebab lah...kalau nasi tu I suka nasi mandy! haha...I jenis suka mencuba mcm2 jenis makanan, janji sedap!

      Delete
  2. oh my... sis! everything pun content lobster eh? gasak la menjamu whoever yang memang suka kan lobster ni aite? My hubby tak makan udang, tapi lobster makan pulak. boleh gitu? he he he.
    Apa pun, clamp chowder tu yang paling menyelerakan di mata I. my whole life, I penah rasa sekai aje clamp chowder yang memang mabeles!
    da rest...either hanyir or too powdery. T__T

    ReplyDelete
    Replies
    1. RedRose: x semua ada lobster...boleh pilih nk lobster atau pun tak. your hubby suka lobster sbb isi dia lagi byk dr udang kot...clam chowder tu pulak, like you said...too powdery. kalau nk mkn kt sini jgn order ye...:)

      Delete